THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

biri-II clock

i am not too old,you know!

Daisypath Happy Birthday tickers

I.N.I.B.L.O.G.S.A.Y.A

Wednesday 29 April 2015

I'm Promoting :]

"sebajet-bajet aku , bajet lagi kau hahahahahaha"

Assalamualaikum and good evening guys yang membaca =D

Disebabkan ada sorang budak ni dah bising sebab aku tak post lagi pasal dia , harini nampak macam tak busy so aku mulakan lah promoting budak ni kat belog terchenta aku ni . So , 'the person' is a boy . Nama dia Najmi Rasyidun bin Rosman .*aku pun tak ingat nama dia ada 'muhammad' ke tak . my bad . hehe


Dia ni budak kelas aku dulu . Haaa , ex-classmate laa . Budak ni boleh dikatakan kawan baik aku la , walaupun tak berapa nak baik sebab dia cakap otak aku gelong . Aku pulak cakap dia yang gelong . So aku rasa both of us memang dah gelong . HAHA .


Aku ni kenal dia tak la berapa lama sangat , baru dua tahun kenal . sebab dia masuk sekolah aku time form 4 . Baru dapat sekelas dengan dia time form 5 . So kat sini bukan nak cerita kisah aku dan dia [sebab kami bukan ada apapa pun hahahaha]


Oleh hal yang demikian , tujuan post ini ditulis adalah untuk mempromote budak gelong ni . Jadi eloklah patik memperkenalkan manusia yang telah diceritakan perihalnya serba sedikit sebentar tadi .


Here is him ! Comel tak comel tak ? hihi

Nampak tu dia tulis "i'm single" tuu ? Haa , betul la tu . Dia single lagi . HAHA .




Aku and kawan-kawan yang lain panggil dia Najem . Taktau la orang lain panggil dia apa . HIHI . I'm promoting him because he loves to befriend with anyone . Eh , aku tau laa , dia kan kawan aku . Najem ni friendly tau ! Do text me if you want his number . Dia single wehh ! hahahaha . 


Tu je la gambar dia yang aku ada sebagai tanda nak promote . Sebab dia bagi banyak tu je . Kedekut ! haha . Dia takut kalau aku letak gambar dia banyak-banyak dalam ni , nanti ada orang mengurat dia kihkihkihhh =D tipu je .

Haaa , ni aku sertakan sekali wechat id dia : najmirasyidun_97
Mana lah tau kot-kot ada orang yang baca belog aku ni , tetiba kebetulan nak berkenalan dengan najmi rasyidun ni ke , kawan tadika lama dia yang dah 12 tahun  terpisah pastu nak sambung silaturrahm ke , terjumpak kat shopping mall ke , mana tau kan . 

Hmmm , for your info , Najem sekarang dah tak duduk dekat Kedah dah . Dia pindah ke Klang baru-baru ni . So sesapa yang nak bertegur sapa dengan dia kena cakap keyel tau . Kalau cakap kedah nanti dia tak faham . Okay , auta je ! haha

Aku pun dah taktau nak promote , aku bukan reti promote , but bagi aku dia seorang kawan yang baik la . Sometimes kalau aku bosan  , aku kacau dia . Hopefully persahabatan kami kekal . Takmau gaduh-gaduh ye . HAHAHA .

p/s : weh , aku dah promote dah ni haaaaaaaa . cepat belanja aku eskrem ! haha .

kbye .


1 comment: