THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

biri-II clock

i am not too old,you know!

Daisypath Happy Birthday tickers

I.N.I.B.L.O.G.S.A.Y.A

Wednesday 6 May 2015

draft

Akhirnya post beberapa minit yang lalu aku draftkan . Mudahnya air mataku jatuh pagi ini . Sakit hati mungkin .
Cemburu ? Mungkin jugak , tapi lebih kepada kecewa , patah hati , dendam ? Yeah ! 
Tapi aku serahkan pada Allah , biar Dia yang membalas kesakitan yang aku rasa .

Nak memberontak pun tak berguna , aku yang bersalah . I was the one who should be blame at the first place . Sebab maruah aku letak terlalu murah sampai maruah aku dipijak-pijak . Masihkah aku dapat berubah ? Masih sempatkah aku untuk memperbetulkan apa yang salah ?
And , aku harap aku dapat kekuatan untuk berubah :'| walaupun sedikit terlambat .

Allah , aku banyak dosa . Ampunkan aku .

2 comments:

  1. sabar nad.. setiap apa yang berlaku ada hikmahnya ^^ trust Him :)

    ReplyDelete