THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

biri-II clock

i am not too old,you know!

Daisypath Happy Birthday tickers

I.N.I.B.L.O.G.S.A.Y.A

Friday 16 March 2012

orangsudi

Assalamualaikum w.b.t. adek2 akak2 kawan2 chumey+sematt sekalian .
sempat lagi blogging wlaupun kurang dari 2 jam nak ke smkas terchenta ! HAHA. apa aku kesah kan ? beg pun tak packing lagi . amat CEMERLANG! muahaha . 
semalam kan , ha , bukan nak riak kerr apa , nak tell jerr ,takmau tau , ringan tangan tekan button pangkah kat atas tu yerr .. ceywahh ayat aku ,, cun sajaa .. okey , sambung story , semalam ada org mana ntah dok mcj aku . ayt dya camni "salam, ni nad ka?"
then... blablabla... ha, tau dah sapa...baru nak marah,tak jadi coz dya reti pulak buat lawak . tak paa arr kan . layan jerr .. dya nak jadi bff aku . psstt *aku silap baca ka hape ni?* erm , ok. bff jerr , tak lebih okey . then conversation yang panjang agak berjela pun bermula ..
dya bongkaq abeh rahsea yang selama nie aku taktau ..
*tau sebenaqnya,saja buat taktau,hohoho*
baguih budak nie , just aku selalu buat derk jaa kat dya .haii , kesian . and , pernah pekena dya sekali dulu . haha . old story wehh! hahaha , tak sangka dya nak cerita semua tu , nak gelak terguling-guling aku baca mcj dya ,, kahkahkah!
sebelum tu , ada larr sorang motivator pulak dok bagi ceramah free . erm . kawan2 aku baguih semua .
merapu-merapu sat dgn dya . best . sporting budak nie .
and , well , masa tak mengizinkan aku merapu .. oh yeah! jom packing barang ..
*psstt,,homework pun tak siap lagi, okey,rilex,tenang,bak kata motivator yang baek hati*
haha, stop writing , the paper will collect now . 
ukeys! chow! (:

No comments:

Post a Comment