THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

biri-II clock

i am not too old,you know!

Daisypath Happy Birthday tickers

I.N.I.B.L.O.G.S.A.Y.A

Thursday 29 March 2012

Maksudnya ...

assalamualaikum w.b.t.

I.T.A.L.Y.
"I Trust And Love You"

Hey, sedarkah anda bahawa 'sweet fifteen day' saya dah over semalam..?
tapi harini bukan nak cerita pasal benda yang dah berlalu, malas nak ingat, let it be a sweet memory in my heart...
tadi, saya ada jumpa buku maksud nama2 islam... wahh! teruja sat..
so, saya pun cari laa nama saya maksud apa..
heyy, saya dah jumpa...
maksudnya ialah :

Nur = cahaya
Nadhirah = yang berseri, yang segar
Afifah = yang bermaruah , yang terpelihara kehormatan dirinya

Means kat sini, nama Nur Nadhirah Afifah *nama penuh saya* bermaksud 'cahaya yang berseri dan yang terpelihara kehormatan dirinya'

wahh, and tengs to ayah n' mak coz bagi nama tu kat saya.. i like that name...so much...

okey, actually nak cerita pasal tu jea sebenaqnya...
out dulu yaa, nak buat nota sn...chow!

No comments:

Post a Comment