THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

biri-II clock

i am not too old,you know!

Daisypath Happy Birthday tickers

I.N.I.B.L.O.G.S.A.Y.A

Sunday 22 December 2013

kan dah gian berblog !

Assalamualaikum . huhuiyy my friends . hah ! kan dah kata , padanlaa muka tue .  aku jadi gian dah nak tulis blog . lama punya pasai tak update . gini ler jadinya . *bagai pungguk rindukan bulan , tetibe bulan jatuh keriba pungguk . maw tak terlompat-lompat . kann ? bhaha . apa aku merapu nie . guess what ? aku tengah buat homework nie . maw tak kalut , berapa hari lagi dah nak bukak skola . huemm . banyak pulak terasa homework nie . tu lahh nad , laen kali buat lagi keja last minute . padanlaa . huhuuuw ~  actually nie pun aku tulis blog guna handset aje . takboleh nak kreatif2 kann . xapa asalkan aku dapat lepas gian setahun tak bersua muka dengan belog aku yang meletops nihh ! okayh perasan jap ~  agakagak cmna lahh hidup aku tahun depan kann ?  hope tak kelam kabut nak cover balik semua result yang hampeh tuu . spm kot ! bukannya pmr . huhuuuu . takot haeh . hope dapat result gempak arr . amiin . hurmm , dear blog , serious aku rindu nak decorate n renovate hangg macam aku selalu buat dulu . but aku tersangatlah malas nak bukak hangg . sebab hang banyak jadi tempat aku tulis sejarah lama aku . but tadi aku dah delete semua kisah lama dalam blog nihh , sbb dalam hati aku pun dah tadakk pa dah pasai kesah lama sumaa tue . dear blog , aku dah lama dah bukak buku baru , begin hidup baru . and aku dah lupa kesah dulu . haha . kesah apa aku ? now aku bahagia kot , ada kawan2 , ada family , ada dia . but cukup aku jaa taw kisah aku . takmaw share lebih2 . okay lahh dear blog . thanks bagi aku menconteng . sambung buat homework . daaa ~ bubye dear !

No comments:

Post a Comment