THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

biri-II clock

i am not too old,you know!

Daisypath Happy Birthday tickers

I.N.I.B.L.O.G.S.A.Y.A

Thursday 12 April 2012

biane

assalamualaikum w.b.t.

hati saya masih tak tenteram . teringat peristiwa tadi . amat shocking dan membuatkan hati saya 
tertanya-tanya .. 'dia benci aku kah?' okey , takpa . let bygones be bygones ..

Walaupun saya tau saya tak perfect macam  **  tapi saya ada hak untuk bersuara . okey . now  fokus dengan apa yang saya nak sampaikan . kepada sesiapa yang nak bagi teguran pasal bab-II sensitif means bab hidup orang lain or pasal islamic , sila tegur elok-II sikit . ini melibatkan maruah . memang tak sakit hati pun dengar orang tegur dengan cara kasar . dah la tuduhan tak tepat , cakap pulak macam tu . sorry , tapi saya hanya menegur cara anda , memang kita perlu menegur saudara seislam , tetapi perlu selidik terlebih dahulu , bukan main redah jerr .
slow talk or tegur cara baik kan lebih afdhal . saya amat harapkan komitmen pihak tersebut . bukan tegur orang pastu usyar panaih . hati sapa tak panaih derr ~

saya cuma budak jahat yang tak suka ditegur melulu tanpa soal selidik kebenarannya . maafkan saya . saya juga insan biasa . really sorry for my rudeness .

No comments:

Post a Comment