THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

biri-II clock

i am not too old,you know!

Daisypath Happy Birthday tickers

I.N.I.B.L.O.G.S.A.Y.A

Saturday 19 November 2011

aku bingung~

Semua orang suruh aku relax bila aku kata "aku takut"
kenapa mereka tak rasa apa yang aku rasa?
mereka nampak cool bila something jadi kat mereka
tapi aku...???
aku tak boleh jadi macam tu...
aku tak kuat....
susah sangat nak lupa kenangan dengan mereka
apa-apa pun memang la tahun ni lagi best kan dari tahun lepas
sebab dapat kenal kawan-kawan macam hampa semua
kawan-kawan...
TERIMA KASIH
sebab bila aku sedih,
hampa pujuk...
bila aku nak marah,
hampa nasihat
tengs 4 husna ngan que
sebab selamatkan jam aku...
terhutang budilah aku ngan hampa
tengs khall,nissak,aleen,nazwa,husna,and 2ds girls
sebab bagi aku teriak kat bahu hampa hari khamis ritu,,

weyh,rindu hampa giler kot!!!
4 ustazah and cikgu2,,,
terima kasih sebab bagi ilmu+tunjuk ajar kat budak 2ds

mak cakap,,
dapat kelas mana pun takpa,
boleh kawan lagi dengan orang lain,
tapi mesti suasana dah tak sama kan???
rindu dorm,rindu classmates,
tapi nak buat macam mana setiap pertemuan ada perpisahan.

sekian.

:: -_- :: (aku yang kesepian)

No comments:

Post a Comment